Click Here - Balkandalucia
Un complet panorama del còmic i la novel·la gràfica actual del món àrab. Les obres traduïdes i comentades que es poden veure en aquesta exposició, realitzades entre 2007 i 2015, són un reflex dels canvis que ha viscut el món àrab els darrers anys.La inauguració tindrà lloc el proper dilluns 5 de setembre (19.30h) al Centre Cívic Fort Pienc (Pl. Fort Pienc 4-5 08013 Barcelona) en un acte que comptarà amb Dolors López, comissionada d’immigració, interculturalitat i diversitat de l’Ajuntament de Barcelona, Pedro Villena, director general de Casa Árabe i Senén Florensa, president executiu de l’IEMed.Els assistents tindran l’oportunitat de gaudir d’una visita guiada per l’exposició de la mà de l’arabista Pedro Rojo, president de la Fundación Al Fanar.Després de visitar Ceuta, Sevilla, Segòvia, Madrid i Còrdova, la mostra es podrà veure a Barcelona fins el 6 d’octubre. Arriba a la capital catalana organitzada per l’IEMed i Casa Árabe.

Amb la col·laboració de

Inauguració de l’exposició
Dilluns 5 de setembre a les 19.30 h
Centre Cívic Fort Pienc – Pl. Fort Pienc 4-5 (Barcelona)
Horari: de dilluns a divendres, de 10 h a 21 h
Fins al 6 d’octubre de 2016Més informació a www.iemed.org

Para acceder a extractos de la exposición en catalán pulse aquí.

Y para acceder a la versión en castellano pulse aquí