La nit religions

 

La Nit de les Religions de Barcelona és una proposta del Grup de Diàleg Interreligiós i Interconfessional de Joves d’AUDIR. Durant la tarda-nit del 17 de setembre, 24 comunitats religioses de la ciutat de Barcelona obriran les seves portes i oferiran diferents activitats (tallers, conferències, visites guiades, concerts, degustacions de menjar típic…) per tal que la ciutadania es pugui acostar a conèixer-les. Aquest projecte vol contribuir a fer conèixer una realitat, a voltes desconeguda, com és la diversitat religiosa i oferir un espai de trobada veritable per trencar estereotips i idees preconcebudes.

La programació de la jornada serà la següent:

– 12.00-13.30. Acte inaugural de la Nit de les Religions a la seu d’AUDIR: C/Lledó núm. 11.

– 16.00-00.00h. Portes obertes de les diferents comunitats religioses. L’itinerari es farà de forma autoguiada pel mateix visitant, que mitjançant la informació que trobarà a la nostra web i al fulletó informatiu, podrà decidir quines comunitats li interessa més visitar en cada moment.

Podeu trobar la programació de les comunitats al nostre web:www.audir.org/lanitdelesreligionsbcn

Aquí us podeu descarregar el fulletó PDF que conté la programació i un mapa de les diverses comunitats participants: http://audir.org/wp-content/uploads/2016/07/D_a3nit_religions2.pdf

Voleu entrar en una mesquita, en una sinagoga, en un temple sikh o mormó? Voleu conèixer un centre baha’i o una església ortodoxa? Què us semblaria participar en una meditació sufí guiada, recitar mantres tibetans o descobrir quines són les divinitats i els rituals neopagans?

Us esperem a la Nit de les Religions de BCN!

AUDIR. Qui som: http://audir.org/

————————–————————–————————–—————-
La Noche de las Religiones de Barcelona es una propuesta del Grupo de Diálogo Interreligioso y Interconfesional de Jóvenes AUDIR. Dutante la tarde-noche del 17 de septiembre, 24 comunidades religiones de la ciudad abrirán sus puertas y ofrecerán diversas actividades (talleres. conferencias, conciertos, visitas guiadas, degustación de comida típica…) con el fin de que la ciudadanía pueda acercarse a conocerlas. Este proyecto quiere contribuir a dar a conocer una realidad, en muchos casos desconocida, como es la diversidad religiosa y al mismo tiempo, ofrecer un espacio de encuentro real para romper estereotipos e ideas preconcebidas.

La programación de la jornada es la siguiente:

12.00-13.30. Acto inaugural de la Noche de las Religiones en la sede de AUDIR: C/Lledó núm. 11. (L4 Jaume I).

– 16.00-00.00h. Puertas abiertes de las diferentes comunidades religiosas. El itinerario se hará de manera autoguiada por el mismo visitante, que mediante la información que encontrará en nuestra web y en el tríptico informativo, podrá decidir qué comunidades le interesa más visitar en cada momento.

Aquí encontraréis la programación de las comunidades: www.audir.org/lanitdelesreligionsbcn

Aquí os podéis descargar el tríptico PDF que contiene la programación y un mapa de las diversas comunidades que participan: http://audir.org/wp-content/uploads/2016/07/D_a3nit_religions2.pdf

¿Queréis entrar en una mezquita, en una sinagoga, en un templo sikh o mormón? ¿Queréis conocer un centro baha’i o una iglesia ortodoxa? ¿Qué os parecería participar en una meditación sufí guiada, recitar mantras tibetanos o descubrir cuales son las divinidades y los rituales neopaganos?

Os esperamos en la Noche de las Religiones de BCN!

AUDIR. Quiénes somos: http://audir.org/

Entradas recomendadas

Aún no hay comentarios, ¡añada su voz abajo!


Añadir un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *